Sunday, March 6, 2011

ANUGERAH CHINTA | ULANG TAHUN CHINTA

Harini genap la umur ak 23thn..da besar..sangat bersyukur kepada illahi diberikan peluang untuk teruskan kehidupan di dunia ni..alhamdullilah..Bermula dari semalam kekasih hati sanggup balik..maybe dia balik tgk family dia..2 jam dgn aku pon xpelah..itu yang dia mampu berikan..sangat menghargai saat2 tuh..Terima kasih kalau betul dia ikhlas dan mencintai aku..Dan pagi ni..mama says "Good monen n Happy Birthday". Ayat tuh da cukup buatkan hari ak indah sangat..terima kasih mama..selalu merindui saat kita sambut bersama..

Dekat office,asyik kena marah je..tapi kata2 mama tuh wat aku tabah..x nangis pon..kuat oo..
petang jumpa kak ros..thanx sudi bagi bear n choc..kami kuar paah,piah.n kak ros..xde pic nak upload sebab handphone tertinggal..kak ros lak bawak camera bila nak snap tertulis la "No Memory Card"..haiyak lawak..time kasih la kak ros n piah yg amat memahami n sudi menceriakan hidup ak nih..

Bila malam, sangat sedih sebab insan tersayang maybe dah jumpa kekasih hati yang lain..xpe lah jodoh dia kan..semoga allah memberkati hubungan dia dgn insan yg teramat dia cintai..
Sempena ulang tahun ak ni..ak mungkin banyak kekurangan diri..dan mungkin xlayak dengan insan sempurna..aku redha..semoga amalan aku seiring usia ku,semoga ak peroleh kejayaan dan kebahagiaan di dunia dan di akhirat kelak..Semoga aku kuat n tabah hadapi dugaan yang melanda..amin~

Wahai Adam dan hawa..di dalam Cinta tak perlu hingga menghina dan mengaibkan orang..
kata yang terlanjur teramat mengguris hati..xpasti bila akan sembuh..hanya membekam di dalam kalbu..Pintu hati kian tertutup..Semoga allah berikan petunjuk.. Mungkin tiada insan lain yang mampu menyayangi diri ak dan memahami diri ak seperti mana aku menyayangi dan mencintai diri sendiri..I LOVE YOU FARAH!!







No comments:

Post a Comment