Saturday, February 19, 2011

ANUGERAH CHINTA | FARAH NAJWA

Malam sebelum sukan wawa da bising2 kat mama abah suh gilir2 datang..
tp mama sibuk..hehe aku yang tgh serabut kat atas pun turun n sayz wawa eda nak ikut leh..haha..mama mengucap xpenah2 aku offer g sukan sesape..
malam semalam wawa excited da haha..
aku tanya dia,"wawa, eda nak pakai baju pe ek?"..
dia jawab dgn selamba badak "baju kurung"!!!..haha..
budak ni bab perli no.2..

Aku pon tgh free jadi pagi2 sabtu ni aku kerahkan tenaga bangun g tgk wawa..walaupun sukan biasa ke..

Bila aku sampai..ramai gak ibu bapa..bagus tahniah pada yg sudi melihat anak2 mereka..

Cuma nama pon madrasah al-hidayah..skolah agama..mesti xda nak sponsor..biasa tp ak nmpak sume dilakukan dgn ikhlas..suka tgk budak2 
baya2 ni..macam2..moga2 mereka menjadi pelapis di masa akan dtg..insyaallah..

Pasukan wawa..hakhak..






masa ni aku xingat dia pasukan pe..patu baru aku teringat penah lipat baju dia wane yellow..aiseh haha..betul kata USTAZ, masa dia jalan aku tgk dia trcari2 sape yg dtg tgk dia..muka cedih jew..
aiseh...ak pon pegi kat dia jerit wawa..
dia tgk ak dengan sekuntum senyuman terus wat peace so ak snap la cepat2..;)

Wawa ngan mawaddah..

Pe yg aku leh cakap, sokongla family kita..
sebab dia ni adik bongsu, ak turutkan jelah..
masa aku dtg dia hepi, patu siap perli kawan dia mana kakak kamu..
haha ak yg cepat kecian ni,menjadi kakak untuk sume adik2 tuh..
xde yang lebih bernilai dari melihat anak2 kita membesar wahai ibu bapa..
tinggal kan benda yg lain, kerana tiada yg lebih penting dr anugerah illahi ini..

Masa aku tgh berdiri bawah khemah, dtg sorg budak laki..
bagi ak kerusi..aih berbudi bahasa sungguh la hai..
alhamdullilah..semoga mampu jadi insan yg soleh kelak..amin~

Aku pagi ni lupa nak ajak sifu potogaper turun..
ate teman nengok aje la bapak2 yg pegang EOS Digital masing2..
membara sungguh..haha xpe ak pon kuar hp ak yg gedabak ni..
masa tgh2 snap..ada budak dtg..dia kata bagi jap..
aiseh minah ni seb baik comel..nama pon solehah..
dia nak snap rupanya..tp bateri ak lak dah low..

Aisyah ni pasukan MERAH..



Wawa lari!!!


No comments:

Post a Comment