Friday, February 18, 2011

BELAJAR REDHA

Bukan senang sebenarnya nak belajar redha ni..
aku da berhenti keje..haha..demi maruah agama dan bangsa kehkeh..
akhirnya ak wat keputusan untuk pergi..walau ak sayang ofis macam rumah 
ak sendiri.Tp nak wat macam new,apa yg terjadi kita tetap KULI..hihi..
Tapi aku alwayz think +ve..aku anggap sume ni ada hikmah..ada sebab..
And syukran akhirnya aku berasa amat tenang..semoga aku beroleh rezeki dan kehidupan yang lebih baik dari sebelum ini..insyaallah..Semoga company yang aku penah keje sentiasa di bawah lindungan allah S.W.T hendaknya.
MORAL OF THE STORY : Selalu lah tanamkan dalam diri kita bahawasanya kita bekerja demi mencari rezeki yang halal dan niat hanya kerana allah S.W.T..Jangan bekerja berkorban demi sesiapa kerana itu bisa menyakitkan kelak. APA YANG PENTING = Nawaitu.

Still berangan nak bukak butik sendiwi..

2 comments: